Sunday, November 9, 2008

CANON ROCK.

Korang pernah tak tengok canon rock kat you tube? Korang rasa-rasalah kan siapa yang First main canon rock? Emm..bagi saya Jerry C yang first main canon rock tapi tak tahulah kalau pendapat korang. Sekarang banyak dah yang boleh main canon rock seperti Funtaw, MattRach, Gustavo Guerra dan banyak lagi lah. Kat malaysia pun ada juga yang boleh main canon rock (saya pun bolehlah sikit-sikit huhu..) tapi siapa yang lebih terrer ? Ok..mari kita sama-sama tengok vedio kat bawah ni. Bagi yang nak belajar gitar sila klik >> SINI.



Canon rock by Jerry C.





Canon rock by Funtaw.




Fisrt time saya tengok vedio canon rock ialah vedio dari Jerry C dan funtaw. Dua-dua sama hebat tapi tak tahu siapa yang lebih hebat. So pada pendapat korang , antara Jerry C dan Funtaw siapa yang lepih Pro?



Canon rock by MattRach.




MattRach ni pula cara dia main gitar memang lain sikit tapi memang terrer. Kalau tak silap MattRach ni ada 3 vedio cannon rock, yang ni versi dia sendiri.



Canon rock by Gustavo Guerra.




Vedio yang ni memang favourite aku. Rating vedio ni kat you tube ialah 5 star.

Oklah..kalau korang ada vedio canon rock kat you tube, korang boleh masukkan vedio korang tu kat blog ni. Caranya senang je, sila emailkan saya nama korang dan link vedio korang kat you tube. Kalau korang nak belajar canon rock boleh cari kat you tube. Korang masuk kat you tube dan taip Learn canon rock atau taip Canon rock tab.


Jerry C canon rock guitar tabs.






MattRach canon rock guitar tabs.


4 comments:

Unknown said...

coba deh download guitar tab ini... thanks
http://www.ziddu.com/download/16218500/CanonRock-FuntwoGUITARTAB.rar.html

Unknown said...

ini juga coba donwload guitar tab ini


http://www.ziddu.com/download/16218531/TheNewCanonRock-MattrachGUITARTAB.rar.html

AGL - Team said...

coba ke sini bro : www.gitarzoom.blogspot.com

Unknown said...

cara dapat uang di internet
http://duet-dollar.blogspot.com/